Thursday, December 3, 2009

Slutet...

... för denna delkurs alltså, är läskigt nära. Så 3/4 av terminen är fullbordad - med gott resultat om jag får säga det själv.

Vi hade redovisning på våra projekt i dag och Ett rymdäventyr blev utsatt för en kritisk publik. Nejdå, allt gick jättebra. Fick, enligt mig, den bästa feedbacken nånsin av både oppositionsgrupp och lärare.

Ett speciellt tack till Matilda som sa att min röst var bra (ja bra är ju egentligen en underdrift till och med!). Har sedan lågstadiet haft lite svårt med den biten - lång historia - så det kändes extra kul att få höra det :D

Annars har allting gått strålande. Trodde det skulle bra extra kämpigt eftersom jag även läst en kurs på SU, men det har varit smärtfritt, mycket tack vare en väldigt förstående grupp.

Vi har dock haft lite slitningar i gruppen nu på slutet. Jag kanske är extra känslig, men har svårt för när någon kommer för sent. Kan vara en småsak om det bara handlar om en kvart, men vid upprepade gången så... Ja... kort och gott det blev en diskussionen om det även under denna delkurs. Känns bra nu däremot och vi är skitstolta!

Tack och bock för denna tid, ses igen under nästa delkurs
Over and out!

No comments: