Wednesday, December 2, 2009

Reflektion vecka 49, innan deadline

Jag tänkte skriva några rader innan deadline, som får summera denna veckas arbete. Återkommer säkert sen med en slutgiltig summering av kursen och den gågna veckan.

Det har gått bra. Var ju lite surt (se tidigare inlägg) att handledningen blev flyttad och så, men våra lärare (framför allt Ulf då) var väldigt tillmötesgående och gav oss en extra dag vilket vi alla nog behövde.

Finns inte så mkt mer att tillägga. Har fått mer kläm på ActionScript, men känner att jag kunde mer om html i slutet av den delkursen än vad jag kan nu. Rent kunskapsmässigt så kan man göra denna jämförelse: Efter hela den här kursen med Flash kan jag lika mkt som jag kunde efter de grundläggande, inledande övningarna i HTML. Men Flash är ju återkommande så det kommer nog ändras under nästa termin.

Over and out

No comments: