Thursday, November 26, 2009

Reflektion vecka 48

Jag har inte så mkt att tillägga från mitt arga inlägg igår. Vi har alltså haft grupparbete med projektet denna vecka. Lite handledning men mycket självständigt arbete.

Det går ju framåt och blir snyggt, men det här upplägget funkar verkligen inte.
Vi sitter helt rådlösa ibland och arbetet stannar upp, inte effektivt att arbeta så.

Denna vecka har jag fått bättre koll på ljudsynkronisering och på audacity. Skönt är det iaf att gruppen samarbetar bättre denna gång än under förra delkursen, det är defenitivt en utveckling. Iof tror jag ändå att vi var tvungna att passera det stadiet (under förra arbetet) för att hamna här...

Nu är klockan 08.05. Kom tidigt till skolan för att göra klart ljudet som vi ska ha. Sen är det möte med Institutionsstyrelsen, sen lunch och sen ska jag till min andra kurs i Filmhuset. Så i dag fick jag vara här tidigt för att hinna nåt alls... *gäsp*

Over and out!

No comments: