Tuesday, December 8, 2009

Den nya kurser

Ny kurs. Ljud och rörlig bild. Hemskt spännande.
Men den lata Nea, känner att hon saknar det gamla upplägget, med meddelade blogguppgifter och tydlig struktur.

Den här kursen verkar inte ha samma upplägg och det är lite synd. Just med tanke på att bloggen varit ett inslag under nästan hela terminen och att vi där fått uppgifter och ska ha gjort saker, förstår jag inte varför det inte kan fungera på samma sätt under denna. Något riktigt svar har vi heller inte fått. Men enhetlighet är smaskigt, så ge oss strukturen tillbaka!!

Annars har vi direkt kastats in i kameraövningar, ser fram emot att lära mig mer. Jonna, Åsa och jag har bestämt att vi ska jobba ihop igen - varför ändra på ett vinnande koncept? :)

Ska göra klart min externa kurs i kulturkritik denna vecka, så förhoppningsvis är jag mer fokuserad till nästa vecka.

Over and out

No comments: